ANNANDAG JUL!

Gokväll!
Onsdag (julafton):
Vaknade vid 12 tiden, åt gröt till lunch sen chillade
jag och sis tills klockan blev 15.00, då var det kalle anka
dags som vanligt. Moffa och Janne kom och firade jul med
mig, mami och erica så det var mysigt :) käkade julmat efter
kalle anka sen öppnade vi julklapparna. Fick massa pengar,
presentkort, Björn Borg necessär, ansiktsmask, lite grejer till
lägenheten osv. På kvällen gick jag och erica och hälsade på
familjen Bäckström sen drog jag hem, sen tog jag och Ida en
powerwalk till olycksplatsen. Jag lider verkligen med hennes
nära och kära, fyfan. Hon hade hela livet framför sig, men sånt
är livet :/ men man får som sagt göra det bästa av situationen och
tänka på det positiva även fast det är sjukt jobbigt och svårt.
 
Rest In Peace
Vila i frid (F)

Torsdag (igår):
Dagen började med att jag, erica, mami och moffa
for till Tyra och Fredrik och hälsade på, fikade osv :)
sen hem, duscha, fixade mig sen bar det iväg till Sanna.
Vi fixade klart oss sen blev det käk, mia, bella och gänget
kom sen blev det förferre, det var trevligt :) sen bar det iväg
till grace, där var det sjukt mycket folk ;D

Idag:
Har varit sjukt trött & bakis, så har bara chillat sen gick jag
till Mia och sa adjö, hon har dragit till Jordanien ikväll. Sen hem,
käkade och sen kom Sanna och Frida och hämtade mig, vi for
till Sanna och städade upp hos henne efter gårdagen sen har
jag bara varit hemma och chillat, ska ta en powerwalk senare
med Ida :) skööönt! Ska dra nu, men ha det så bra och trevlig
helg! ;D Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Carin Bergdahl

Hej min lilla gumma;)

Hur mår du?har tänkt mycket på det vi prata om i lördags,vi måste hålla kontakten nu du vet att jag finns här för dig min lilla ängel !

Maila mig gärna :)

[email protected]

2008-12-28 @ 22:23:38
URL: http://carinbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0