Måndag 15/12

9 dagar kvar till julafton, myyyys! snart får alla lov, förutom
jag, men jag överlever. Är ledig dom röda dagarna iallafall
så det blir skönt ;D Har inte orkat uppdatera på ett tag men
helgen var riktigt trevlig iallafall, hade sjukt roligt på ice. 
Igår sov jag hela dagen och hela natten, skönt var
det, var rätt pigg imorse när jag klev upp kl 06.00 :) 
efter jobbet tog jag bussen till sunderby sjukhus, erica har 
äntligen fått operera bort sina halsmandlar. Jag ska också få
göra det men har inte fått nå datum än och det är sjukt jobbigt
för jag vill börja träääääna! ska egentligen inte klaga, för det finns
dom som har det mycket mycket värre. Ska drao, hare så brao ;D

Pöööss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0