Måndag 22/12

Galen eftermiddag, efter jobbet drog jag till Bella, hängde
där ett tag med brudarna sen drog vi till Mia. Jag, Frida, Mia
och Bella bastade och badade bubbelpool sen in i bastun igen och
tagga upp för ett snöbad i kylan, haha. Så jävla kul, men det var
sjukt kallt kan jag då lova. Gick hem vid halv 7, käkade lite sen
slog jag in alla julklapparna så nu är det bortgjort, skönt ;D ..
Känner mig inte allt för pigg, har så jävla ont i huvudet men jag
tänkte lägga mig på ett tag så jag orkar med morgondagen.
I början på februari ska jag flytta till min lägenhet och jag längtar
så sjukt mycket, det går inte att beskriva, det ska bli så jävla skönt.
Ska göra lite nytta nu! Have a good evening :) byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0