Tisdag 2/12

Godkväll! Idag har jag jobbat och det gick bra, tog det rätt
lugnt eftersom jag inte har så mycket ork och känner mig rätt
hängig. Tog bussen hem till pappa när jag slutat och då for vi
till min kära faster och hälsade på ett tag sen hem och käka :)
Nu sitter jag här och är riktigt uttråkad, ska nog ta bussen hem till
mamma snart och ta det lugnt och bara kurera mig, dricka grönt te
och äta apelsiner, för jag måste bli frisk. Imorgon blir det jobb sen får
jag se vad jag hittar på, kanske går på stan en sväng, vill köpa nå nytt till
helgen :) men vi får se hur det blir med det. Aja, orkar inte skriva nå mer! 


Finns alltid här för dig älskade syster, dag som natt <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0