Fredag 10/10

Nu är det äntligen helg och jag ska sooova ut! :)
igår jobbade jag sen var jag på stan med fenny,
köpte ett par miss sixty jeans och en mascara ;D
Idag har jag också jobbat, när jag slutade satt erica i
lobbyn och väntade på mig och sen gick vi till carina och
parvis, jag gick ut med Olliver och Victor och erica stannade
och chilla hemma hos dom :) sen åt vi lite sen tog vi bussen
hem, jag duschade och fixade mig sen bar det iväg mot stan,
mötte upp palle sen bar det iväg mot pontus, plannja mötte 08
sthlm och dom vann :) efter matchen skulle vi fara på en fest men
vi ides inte så vi gick till palle och chillade och åt lite godis och chips :)
nu sitter jag hemma, är väldigt trött men måste vänta på frida, hon ska
komma hit och sova.. Imorgon ska jag nog till hälsans och kolla när bg spelar,
sen måste jag och erica städa hela lägenheten, pappa kommer hem på söndag.
Han har varit borta i ca 2 veckor så det kan ju inte se ut som ett bombnedslag.
Trevlig helg :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0