Måndag 20/10

Åh, är så otroligt less & ledsen..
Har varit helt glad den senaste tiden men vet fan inte vad som hänt,
idag har jag varit sjukt deppig, vill inte vara det, tycker jag har gått
igenom nog mycket. Vill kunna leva ett normalt liv som alla andra och
bara må bra, dom som känner mig vet hur mycket jag gått igenom osv
och jag orkar inte må så igen, då lägger jag mig hellre i graven.
Man kan inte alltid må bra, det går upp och ner och man har dåliga dagar också
men jag har mått nog dåligt så vill inte hamna där igen, är så jävla rädd för det :/
Just nu vill jag bara sova bort den här tiden, hösten gör mig ännu mer deprimerad, vill bort härifrån ett tag.
Aja, hoppas ni har det bra iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman, allt kommer att bli bra. Bara en jobbig period antar jag. Finns här om du vill prata :)

2008-10-20 @ 17:49:35
URL: http://eempz.blogg.se/
Postat av: erica

Alltid vid din sida gumman, älskar dig så <3

2008-10-23 @ 22:11:06
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0