Söndag 26/10

Den här helgen har jag inte gjort speciellt mycket,
har tagit det rätt lugnt, kollat lite basket och tränat :)
Den 26 november ska jag fara till mina syskon i nyköping,
bokade flyg åde idag. Känner att jag behöver få träffa alla nära
och kära där nere :) Hinner dock bara vara där i 4 dagar för sen måste
jag hem och fortsätta jobba. Det är inte lika lätt som när man gick skola,
då kunde man ta ledigt utan några problem, men det är lite annat när man
har ett jobb. Imorgon blir det jobb och sen har jag basket träning, ska äntligen
prova träna, hoppas det kommer kännas bra men blir halsen värre så måste jag
väl fortsätta vila och då blir jag tokig, har vilat i ca 3 månader nu, men man måste
försöka tänka positivt även fast det är jobbigt, det finns alltid någon som har det
sämre. Ska gå och duscha nu, sen ska jag se ett avsnitt av big brother :)
Ha en bra kväll!

Pussis !



Kommentarer
Postat av: Emma

åh, vad roligt för dig att få åka och hälsa på i nyköping :)

David är jätte söt!

2008-10-27 @ 22:15:28
URL: http://emjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0