Äntligen helg!

Så jävla skönt, kan då säga att jag är helt slut i kroppen efter denna vecka. Direkt efter jobbet gick jag och gymmade sen tog jag bussen hem och nu har jag precis käkat :) skulle behöva ta en powernap men då kommer jag säkert inte ta mig upp ur sängen, haha. Ikväll blir det att fara till mamma, umgås med lite folk sen ska jag hem och sooova, ska bli grymt skönt och få sova ut imorgon. Precis när jag hade gymmat klart idag så ringde min kära far från Thailand, det är sista kvällen för dom ikväll, kul och höra hans stämma iallafall, jag och sis har saknat han en hel del men snart ses vi. Hade aldrig klarat mig utan papi, han är bäst! Aja, har inge vettigt och skriva men ha en mysig kväll :)

Stina & jag, november 08 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0