Godkväll :)

Kom ut från bastun för ett tag sen så nu är jag och sis rena och fräscha ;) idag har vi inte gjort allt för mycket, det har varit snöstorm så vi har inte varit ute så mycket som vi hade tänkt. Vi har iallafall varit på en prommis, sett film, skottat och sen var vi på en prommis med akka innan vi gick och bastade, så det har varit rätt skönt :) har sovit grymt mycket idag men nu känner jag mig ganska utvilad så det behövde jag. Börjar jobba på tisdag så det blir skönt och vara ledig några dagar :) Imorgon ska vi upp tidigt, jag och sis ska åka skidor till pimpeltävlingen som börjar 12, det ska bli kul och träffa alla sen blir det myskväll för hela slanten ;) Ha en bra påsk, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0