Honey!

Har precis sett klart "Honey" med Ida, fan vad bra film, jag ÄLSKAR den! Dagen har gått sjukt fort idag måste jag säga, råkade försova mig lite imorse men jobbade igen tiden så det är chill, sen for jag hem, fixade mig och sen bar det iväg till pontus, sålde matchprogram med laget på Luleå baskets match. Dom förlorade dock med några pinnar, vi får hålla tummarna att det går bättre på måndag då dom har borta match. Efter matchen for jag och Ida på hemmakväll och hyrde film, sen for vi förbi Granbergs och sa hej! :) Imorgon ska jag och Ida upp tidigt, det blir solning sen helex, fett skönt sen på eftermiddagen bär det av till Boden då det blir paaaaaarty. Hoppas ni får en underbar helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0