Måndag 13/4

Fan vad underbart väder det är idag, nu smälter snön och det är rätt varmt ute, kan det bli bättre? ;) Gårdagen var mycket trevlig, det spårade en del för Hanna Müller, men det är vi van vid ;) haha! Vi somnade typ 3 inatt eller nå sånt, sen vaknade vi av att Dany ringde vi 10, vi gick och la oss i soffan och kollade "Bröderna Lejonhjärta". Efter någon timme drog vi in till stan och gick på Dagobert och käkade sen tog hon bussen hem till Boden och nu sitter jag här i min ensamhet, haha. Hade tänkt fara och gymma på helex men orkar inte, jag tar det imorgon istället efter jobbet :D Ikväll ska jag bara ta det lugnt, funderar på att hyra film åde men jag får se hur det blir med det. Ska gå och göra lite nytta nu :) Pöss!

Här kommer lite bilder från påsken:









Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kass vet du inte hur man gör ü? ;) HEHEH.

2009-04-13 @ 16:41:00
Postat av: Emilia

jo, nu är det fixat ;) haha!

2009-04-13 @ 16:45:42
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

kopierade du mitt eller? ;) hehehe.

2009-04-13 @ 19:19:04
Postat av: Anonym

nej, det gjorde jag inte! haha :D

2009-04-13 @ 21:09:16
Postat av: Erica

hej gumman, vad kul det var att se dig ^^

måste komma förbi någon dag! btw, är den där söta långa killen din pojkvän? :)

ni var söta iaf!

2009-04-14 @ 10:52:03
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0