Onsdag 29/4

Kom precis hem från djursjukhuset, har varit och hämtat Sussie för hon har blivit kastrerad idag. Skönt att jag har kastrerat Lissie också så slipper man tänka mer på det :) Är fortfarande sjuk så det är jävligt hängigt men har ändå varit och jobbat. Mia fyller år idag så jag skulle till henne och fika ikväll men det går ju inte eftersom jag måste vara hemma med Sussie nu när hon är ny kastrerad men det är för att hon varit sövd osv, man måste kolla till henne rätt ofta så allt är som det ska. Aja, vi får ta igen det senare helt enkelt ;) Imorgon är det valborg och alla ska typ festa förutom jag ;) haha! Jag och sis hade tänkt fara till Boden men vet inte vilka mer som ska hänga med men vi lär nog bli några brudar iallafall.

Ska börja med maten nu, pözzz!


Sussie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0