Söndag 5/4

Hello! :D Nu är den här helgen också över, men det känns skönt för på torsdag tar jag och sis Pajalabussen till moffa. Det ska bli grymt skönt och fara bort ett tag, blir dock bara över helgen eftersom jag bara är ledig fredag och måndag, vi far på skärtorsdag och på fredagen blir det pimpeltävling så det blir trevligt. Skönt och få vara ute i naturen litegrann, blir nog en hel del promenader, skidåkning och självklart hälsa på släkten. 

Gårdagen var trevlig, var först på förfest hos Gutte sen blev det ice, det var rätt kul. Jag, Elin & Erica tog bussen hem idag på morgonen, var helt död, har inte sovit allt för mycket inatt så jag har varit rätt trött och bakis men nu mår jag mycket bättre. Ikväll blir det tvmys med sis, ska se wipeout och sanningens ögonblick och imorgon blir det jobb som vanligt sen blir det hem och tagga inför match. 

Ha en mysig kväll :) 


Love you sis <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0