Thailand!

Imorgon far min kära far till Thailand och jag är grymt jävla avis, hade varit riktigt härligt och följa med men han ska fara själv med faster och deras familj som bor i Uppsala, men det är bra att papi unnar sig någonting iallafall, det gör han alldeles för sällan, han fixar allt åt mig och erica men unnar sig aldrig själv så jag tyckte det var helt rätt.

Kom hem för ett litet tag sen, har varit och storhandlat på willys så nu finns det mat i kylen/frysen. Vid 6 tiden kommer faster och hämtar upp mig, vi ska skjutsa pappa till kallax, han far till Uppsala ikväll och sen skjutsar faster mig till träningen som är på pontus ;D kul med korgboll! imorgon är det helg, fyfan så skönt säger jag bara! har lite planer inför helgen, imorgon jobbar jag sen ska jag hem och tvätta sen ska jag till pontus och jobba med laget på Luleå Baskets match, det är semi och dom möter telge så det blir spännande. Lördagen har jag inte planerat än, får se om det blir Boden :) Ska göra lite nytta nu, byyyye! 

Underbart!  

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt me thai! ALLTID boden emilia;) va äre jag säger! :)

2009-04-02 @ 22:24:01
Postat av: Cilla

Hej gumman! Hoppas allt är bra. Nu var det längesen man såg dej.







/ Cilla.

2009-04-04 @ 00:35:11
URL: http://kekamba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0