Torsdag 16/4

Kom hem  för en liten stund sen, har varit på en lång prommis med Benz, var ute och promenerade en timma och trettio min så känner mig sjukt duktig ;) Har precis käkat middag, det blev fullkornspasta och köttbullar, snabbt och enkelt. Ska fara och storhandla på willys snart tänkte jag, fick lönen igår så jag måste fylla upp kylskåpet. Jag hade tänkt fara och gymma idag efter jobbet  men jag orkade inte, tar en vilodag idag och så far jag och gymmar imorgon istället. Blir en väldigt lugn kväll iallafall, kanske kollar film eller nå :) Aja, imorgon är det helg och det ska bli underbart. Har lite inplanerat, ska och kolla när vi spelar DM på lördag och sen på kvällen ska jag till Hanna :) Imorgon ska jag jobba som vanligt sen blir det helex och sen på kvällen ska jag nog fara till pappa och hälsa på sis, papi är fortfarande i Thailand men kommer hem på Lördag, ska bli kul och träffa han. Ska gå och diska nu, men ha en mysig kväll :) Pussis !


Vill ha sommar nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0