2 dagar kvar!

Nu är det 2 dagar kvar tills jag ska opereras, känns skönt och få det bortgjort.
Jobbar bara imorgon sen blir jag sjukskriven 7-10 dagar, då blir det att ligga
hemma och bara ta det lugnt och kolla film, kommer nog inte ha så mycket ork
heller så det är bara att vila upp sig för på måndag blir det att köra grejer och
börja fixa lite smått i lägenheten.

Imorse var jag grymt trött, hade gärna fortsatt sova, men det var bara att kliva
upp och fixa sig och äta lite sen ta bussen till jobbet, hade rätt mycket och göra
idag men det gick bra, har ännu mer och fixa imorgon, men det är skönt och ha
saker och göra för då går tiden så otroligt mycket fortare. När jag har slutat blir
det nog fika på staden med soffe och gänget :)

Just nu gör jag inte så mycket, har precis snackat klart med Carin på skypen, fan
vad jag saknar henne alltså. Ska gå och göra nå kvällsfika för jag har inte ätit
middag, illa Emilia.

Byyyyye! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

LYCKA TILL på operationen håller tummarna!!!!!! :D

2009-01-29 @ 09:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0