ÄNTLIGEN HELG!

Så jävla skööönt! Dagen har jag spenderat på jobbet, jobbade över ett tag
sen mötte jag upp Hanna, vi gick på åhlens och fika med Mia och Bella, satt
och snackade ett bra tag sen drog vi till Dagobert och käkade och efter det blev
det plannja, dom vann mot helsingborg med typ 13 pinnar :) Kom hem för ett
litet tag sen, tog en prommis med mami till preem och hämtade min nya mobil
som jag har beställt, äntligen så kom den. Ska lägga mig på ett tag för jag måste
upp så jävla tidigt imorgon, vi ska dra till ikea innan 9 imorgon, men det ska bli
grymt roligt, ska shoppa som fan. ;)

Ska gå och vara social med morsan nu, men ha en trevlig helg! :) Pussis ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0