Tusen bitar!

Varför ska jag få sånna hära jobbiga svackor? jag orkar verkligen inte. Tiden som jag gick igenom för ca 2 år sedan gör mig så jävla ledsen och deprimerad, jag har inte hunnit bearbeta det jag gått igenom, utan jag har tryckt bak allt i skallen och försökt glömma det med tiden men det funkar inte så, det kommer upp i huvudet då och då. Idag förstår jag inte hur jag orkade med den vardagen och med dom människorna, det är helt jävla otroligt. Men jag är bra på att dölja mitt mående, men som sagt, jag är så jävla glad att jag har min familj, mina vänner och jobbet, utan er är jag ingenting. Men jag har varit så otroligt nära på och lägga ner allt och då menar jag verkligen allting, det har nog många svårt och tro men så är det. Tragiskt men sant!


Kommentarer
Postat av: Carin Bergdahl

Gumman inte ge upp,det vore alldeles för enkelt,och tänk så många som du skulle såra!

Allting har en mening,du kommer se tillbaka på den tiden och känna att den gjorde dig så mycket starkare..Du är värd all lycka och all framgång..fortsätt kämpa det kommer komma något gott ur de :)

ps..kom till mig nu ..ds

2009-01-19 @ 17:54:38
URL: http://carinbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0