Fredag 9/1

Hello! Ida for hem för ett tag sen, vi har chillat och sett lets dance :)
kände mig verkligen inte fräsch imorse när jag skulle till jobbet, var
sjukt trött och hade svin ont i halsen, tog en panodil på jobbet så då
blev det lite bättre iallafall. Har druckit ingefärsvatten hela kvällen så
jag hoppas att det blir bättre, för jag kan INTE vara hemma från jobbet 
nästa vecka för vi har jätte mycket konferenser, men det känns skönt för 
nu börjar allting komma igång igen efter julledigheten. Ihelgen blir det riktigt
lugnt, ska sova så mycket jag kan för min kropp är helt slut. Ska vara med
Empz imorgon, vi får se vad vi hittar på och på söndag tänkte jag fara på
hälsans och kolla bgs match. Har planerat att fara till ikea i slutet på månaden
med papi, erica & suss. Ska shoppa som fan till lägenheten :) ska bli kuuul! 
Ska gå och lägga mig nu, men ha en trevlig helg! Bye bye ;P 


jag & sis @ ice

Kommentarer
Postat av: carin

Hej gumman,kan du någon gång komma in på skypen :)vill ju snacka med dig :)

2009-01-12 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0