Gokväll!

Jag borde ligga i sängen och försöka sova vid den här tiden men jag har vänt
på dygnet helt och hållet nu när jag är sjuk. Har sovit svin dåligt dom senaste
nätterna men det är för att jag är så jävla tjock i halsen, får svårt och andas och
sen är jag riktigt täppt i näsan och det gör ju inte saken bättre om jag säger så.
Men men, ska inte klaga för medicinen börjar göra sitt nu :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, gick på prommis med pappa och james
imorse sen har jag suttit vid datorn hela dagen typ och sovit. På kvällskvisten
kom sis hem från mami, vi har chillat lite smått och sen tog jag bussen till kvantum, for och köpte päronsplitt och c-vitamin :)

Ska vara hemma från jobbet imorgon för jag känner mig inte helt fräsch, vill inte vara kring massa gäster när jag fortfarande är svin tjock i halsen osv. Ska kliva upp rätt tidigt, måste duscha osv sen ska jag bege mig till Carina och Parvis, ska gå ut med Ollibolli och Vicke sen blir det chillhäng där ett tag med sis sen ska vi dra ut på stan och käka, danyboy kanske också hänger på så det blir trevligt :) när vi har käkat så ska vi dra oss mot pontus, plannja möter uppsala, så det blir nice! Papi har fixat biljetter åt oss som vanligt, han ställer alltid upp och fixar, han är världens bästa helt enkelt! :)


ollibolli                                                                          

sis & vicke

papi & sis, betyder mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0