Lessss!

Rolig tisdag, nooot! Vaknade vid 10, kastade på mig kläderna och gick
till vårdcentralen där det var grymt mycket folk, jag satt och väntade 1 timma
innan jag fick komma in till läkaren. Han sa att jag har bihåleinflamation och
mest troligt nå virus i halsen så nu har jag fått pencellin. Hoppas bara det blir
bättre nu för jag har ingen ork, är helt slut i kroppen. Planerna inför helgen är 
dock förstörda, mindre kul :/ När jag kom hem från vårdcentralen gick jag och la
mig och sov några timmar och nu sitter jag här, men ska gå och ta ett varmt bad
snart :) Jag blir hemma imorgon också, ska försöka kurera mig så jag kan fara och
jobba på torsdag iallafall, men vi får som sagt se hur jag mår. 

Have a good evening!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0