Lördag 17/1

Halloj! Gårdagen var helt okej :) plannja vann mot uppsala med några pinnar. Efter matchen drog jag och fenny till mia där det var fest :) hängde där några timmar sen gick vi hem till mig och sov, vi vaknade vid 11 sen tog vi en promenad
till min match som var på tuna, vi mötte vråken men förlorade med 1 pinne så det var jävligt surt. När matchen var slut tog vi bussen in till stan, gick ut med oliver och vicke sen gick vi på exotic och käka. Nu sitter jag hemma hos pappa och chillar, käkar popcorn och dricker cola. Imorgon ska jag vara hundvakt och så ska jag och kika på bgs match med fenny, mia och bella kanske också hänger på! På måndag blir det jobb iallafall och det känns jävligt bra för jag är mycket piggare nu men förkylningen sitter fortfarande i kroppen men det  blir bättre med tiden. Nu är det 24 dagar kvar tills jag ska opereras, fan vad jag längtar, vill bara komma igång med basketen och all träning igen, blir tokig..

Ha en bra lördagkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0