Lördag 24/1

Gokväll! Vaknade precis, har vilat i typ 2 timmar för att jag är så jävla
hängig, ska ta en ipren så jag börjar må lite bättre. Var som sagt på
ikea idag med papi, erica och olivia, köpte en hel del sen drog vi vidare
till skopunkten och där köpte jag 3 skor, illa illa! ;) Lagar lite käk nu åt mig
och erica, vi har inte ätit nå så det blir gott, sen ska jag dra vidare till mia där
det är fest, men det blir nyktert för mig.

Igår fick jag en ny kallelse till operation så jag ska få operera mig nu på torsdag
den 29/1, egentligen skulle jag operera mig 10 februari men det känns jävligt bra
och göra det på torsdag, för jag mår inte riktigt bra och är så jävla tjock i halsen och
hängig, jag lever på mina ipren för att jag ska orka jobba och umgås med folk.
Men det kommer bli bättre efter operationen så det är bara att tänka positivt :)

Ha en mysig lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0