Onsdag 21/1

Hellu! Det blev en tidig kväll igår, gick och la mig i sängen vid 9 och somnade
innan 10 så det var skönt, fick mig mina 8 timmar som jag behöver varje natt
så jag kände mig mycket piggare idag. :) Efter jobbet gick jag och fenny på
stan, jag köpte hårfärg, klämmor och så käkade vi på sub & company. Efter ett
tag drog vi hem till mig, fenny färgade mitt hår och nu har hon precis dragit och
jag sitter här och håller på att somna, blir en tidig kväll igen.

Jag och fenny har planerat att vi ska dra utomlands i sommar, men har inte riktigt
bestämt vart än, men är fett taggad iallafall! ;) min semester hade jag inte direkt
tänkt att spendera hemma så det blir niiiice!

Nu är det inte länge kvar tills jag flyttar, längtar så sjukt mycket!


jag & ida, 5/1-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0