Söndag 11/1

Gokväll! Den här helgen har varit så jävla tråkig, igår låg jag och
sov hela dagen, vaknade 18.30 och då for jag, therese och ida på
kvantum och köpte lite frukt och halstabletter sen for vi vidare till
therese i sunderbyn, vi såg körslaget och lite av world trade center
filmen sen for jag och ida hem. Jag var helt slut efter kvällen och jag 
hade inte varit vaken många timmar om jag säger så, men den här jävla
förkylningen tar död på mig alltså. Idag har jag inte gjort någonting
speciellt, har bara sovit sen varit och kollat på lite basket :) orkar inte
sitta här nå mer, ska gå och lägga mig istället så jag orkar upp imorgon
och jobba. Men ha en mysig söndagkväll :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0