Söndag 25/1

Redan söndag, helgerna går alltid så otroligt fort och man hinner typ inte göra någonting. Min helg har varit riktigt lugn iallafall :) var förbi hos mia och sandra igårkväll, satt och snackade och körde sanning & konsekvens med mia, bella, soffe, sandra, emelie och vicky, det var riktigt trevligt sen gick jag hem, var så hängig, hade gärna velat hänga med dom ut men pallade inte, hade så ont i skallen. :/ Idag har jag inte gjort så mycket, kom precis hem från stan, var först och kikade på bgs match med tina och danne, sen kom palle! efter matchen tog jag och tina en runda på stan, jag hittade mig en klocka :) Ikväll blir det rätt lugnt, danne ska komma hit och så ska vi göra tacos och se film, tina kanske också kommer, så det blir trevligt. 

Ska gå och städa min systers rum nu, men ha en trevlig söndagkväll!  


jaao

Kommentarer
Postat av: cariiin

hej gumman :)

kan fu lägg in en till låt kings of leon-closer...

så grym låt :)

Jag saknar dig :)

2009-01-25 @ 19:46:10
URL: http://carinbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0