TIDSFÖRDRIV

Har du pojkvän? nope
Vilken hårfärg har du? mörkbrun
Hur gammal är du? 18
Vad ska du göra ikväll? chilla
Är du ofta seriös? ja, oftast!
Gillar du att kramas? jo :)
Hur många biologiska syskon har du? 1
Har du utländska föräldrar? nej
Saknar du någon just nu? jo
Mjukisbyxor eller Jeans? både och
Bada eller Sola? sola
Har du fräknar? nej
Favorit godis? choklad
Anser du att du är stark? jo
Är du kittlig? ja, haha
Vad har du för mobiltelefon? sony ericsson w810i
Har den kamera? självklart
Vad har du på dig nu? mjukisbyxor och en kofta
Hur mår du? inge vidare, är sjuk
Vart har du ont någonstans? i halsen, huvudet och i nacken
Vem kramade du sist? mami
Vem pussade du sist? deru
Vem vet mest om dig? mami och sis
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? vet inte
Tänker du gifta dig? om jag hittar den rätta
Är du förlovad? nejnej
Har du något fint halsband? yes
Är du bisexuell / homosexuell? nej!
Tre namn jag lyssnar till: emilia, emmy & mila
Någonting jag tycker om med mig själv: snäll & omtänksam
Någonting jag inte tycker om med mig själv: tar åt mig för mycket skit
Detta är jag rädd för: spindlar och småkryp, usch
Tre saker jag vill ha varje dag: mat, sömn och dusch
Tre saker jag absolut inte kan göra: jadu, kommer inte på det just nu
Detta tycker jag om att göra: träna, umgås, mysa och festa
Detta vill jag göra just nu: äta
Bästa känslan: nyförälskad
Värsta känslan: ångest, saknad, sorg
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: ärlig, charmig, har humor osv.
Är jag kär just nu? nej
Följande saker vill jag göra innan jag dör: resa, bo utomlands, skaffa familj
Min käraste ägodel: familj & vänner
Något jag vill ha i present: pengar
Favoritkläder: kommer inte på det just nu
Favoritlåt just nu: Erik Hassle - Hurtful
Stjärntecken: kräfta
Favoritdoft: jordgubb
Detta äter jag gärna: tacos, thaimat, palt och massa onyttigheter
Dricker helst: cola
Hit vill jag gärna åka på semester: thailand
Färg på mina ögon: blå
Min längd: 1,60
Jag spelar: basket
Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fågel
Vad lyssnar du på just nu? T.I - whatever you like
Vad har du gjort/ska du göra idag? ingenting, bara chilla
Vilken är din favoritrestaurang? waldorf
När badade du i en pool senast? kommer inte ihåg
Har du varit med i någon skolpjäs? jo, på lågstadiet
Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? nej, icke det
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? njaa, vettetusan!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien
Vilken är din favorit bland tecknade serier? kalle anka
Kan du alla orden i nationalsången? ja, typ
Badkar eller duschkabin? det beror på
Favoritpizza? hawaii
Chips eller popcorn? chips
Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift, bara läppglans
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nepp
Klarar du att tanka själv? nja
Vad var det senaste du handlade? pencellin på apoteket
Kan man vara vän med sitt ex? självklart
Vem var det du besökte på sjukhus senast? min kära syster
Hade du mycket hår som liten bebis? kommer inte ihåg
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har inget
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? borstar tänderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0