Tisdag 20/1

Det är redan tisdag och jag är fett trött, fattar inte vad det är med mig alltså, pallar fan ingenting nåmer. Aja, idag klev jag upp kl 06.00 och var enormt trött, hade velat ligga kvar i sängen och sova någon timme till för jag somnade inte förrän 01.00, jag låg och förhörde erica på hennes samhälls prov eller vafan det nu var så jag fick mig bara 5 timmars sömn inatt och jag behöver minst 8 timmars sömn, så det sög. Nu är jag hos pappa, ska snart fara till kvantum och handla lite mat, mamma har farit till min morbror som bor i kallax, hon ska vara hundvakt åt Akka (hans hund) så jag är helt ensam,
så jävla skönt. Idag ska jag inte göra så mycket, ska bara ta det lugnt och lägga mig tidigt. Kollade idrottsgalan igår och jerringpriset gick till Charlotte Kalla och det var hon värd efter alla insatser hon gjort! :)


Gunde Svan & Charlotte Kalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0