Tisdag 6/1

Gårdagen var helt okej, jag, ida och ylva skulle fara och handla mat
sen laga middag men allt blev så himla stressigt så vi for förbi max
och hämtade mat sen vidare till mig, vi började fixa oss sen vid halv 11
tog vi bussen in till stan, gick på grace, det var grymt mycket folk men
roligt. :) Nu blir det lugnt för mig ett tag framöver hade jag tänkt, är så
jävla less på alkohol, usch. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade
vid halv 2 sen blev det plannja med ida och ylva, dom mötte södertälje
men förlorade i förlängning så det sög, men man kan ju inte alltid vinna.
Nu sitter jag hos papi och lyssnar på musik, käkade för ett tag sen och är
grymt trött, ska lägga mig tidigt ikväll hade jag tänkt men vi får se om jag lyckas.
Börjar jobba 07.30 så det vore bra om jag kom i säng i tid :)

Om ca 1 månad flyttar jag till egen lägenhet och jag längtar så sjukt mycket,
det ska bli så otroligt skönt och få sitt eget :) Funderar på att dra till ikea och
köpa lite möbler osv. Det gäller att spara pengar nu alltså, men det blir brao!

Pratade med Carin igår, jag funderar verkligen på att ta en tripp till Norge och 
hälsa på henne, se henne spela handboll och bara mysa och prata om livet
och allt som varit. Saknar henne så mycket!

Ska göra lite nytta nu, men ha det så bra allt folk ;D


jag & tina, lk 08

Kommentarer
Postat av: Carin Bergdahl

du är alltid välkommen här gumman :)

2009-01-07 @ 17:29:30
URL: http://carinbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0