Helg!

Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem från sjukhuset vid 11.00 sen efter ett tag tog jag bussen till pappa, gick och la mig och sov någon timme sen for jag på Luleå Basket med Danne, Ida & Ylva, dom mötte Solna Vikings och vann med 10 pinnar, så det var niiiice! :) Just nu sitter jag och käkar glass, har säkert käkat typ 10 isglassar idag men det är så skönt för halsen.

Imorgon får jag se vad som händer, har inte planerat någonting än men jag funderar på att dra till storheden och kolla om jag hittar nå möbler till lägenheten osv, men vi får se hur det blir med det. Ska vara med Mia och gänget imorgon på dagen tror jag och sen kanske jag drar till pontus och kollar min match. :)

Aja, hare så brao! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0