Efter regn kommer solsken ..

Det får vi hoppas, man blir sjukt deppig av det här pissvädret. Sitter hos papi just nu och har precis käkat pizza så jag är grymt mätt men det var gött ;D Det blev ingen träning för mig idag, for och solade på sun tan istället och sen så for jag hit och käkade så jag tar gymmet imorgon istället. Det var grymt skönt och sola måste jag säga, ser framemot min och Hannas utlandsresa som blir i slutet på augusti, det kommer bli gääälet ;) Har rätt mycket att se framemot nu i sommar så det känns skönt. Ska gå och vara social med min kära far & syster nu innan jag ska fara hem till mig men ni får ha en mysig söndagkväll för det ska jag ha! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0