Måndag 15/6

Tjenixen!
Kom hem för ett litet tag sen och ska snart iväg till pappsen och käka middag innan dom far till Nyköping. Är sjukt trött just nu och vädret gör ju inte en piggare direkt, det var riktigt fint imorse när jag jobbade men självklart blir det mulet när jag slutar, så less. Aja, har fått lönen idag så måste betala hyran och lite räkningar ikväll så har jag gjort bort det sen :) Ska börja bege mig nu men jag uppdaterar senare om jag har någon ork/lust.

Pösss :]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Godkväll!
Känner mig lite piggare nu, tog en powernap när jag kom hem från pappa. Nu har pappa och Erica landat i Sthlm och min bror är påväg och hämta dom på arlanda, är så jävla avis men jag får ju fara dit om typ 3 veckor när jag har semester så det är bara att börja räkna ner :) Ikväll har jag inte gjort nå speciellt, tog en powernap sen har jag bara chillat, Mia och Bella kom förbi en sväng och nu håller jag på och laga kyckling. Yummie! :]

Ska gå och fixa lite i köket nu men ha det så bra! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0