Måndag 29/6

Hola!
Kom hem för en liten stund sen, har varit ute och sprungit i det underbara vädret sen kört lite fys, så jävla skönt. Jag känner mig som en helt ny männsika nu när jag har börjat äta mina mediciner för nu har dom äntligen börjat ge effekt, jag är inte alls lika slut efter jobbet osv och jag känner mig motiverad till att träna, tidigare har allt varit så otroligt jobbigt eftersom jag varit så trött och hängig 24/7 så jag är på god väg nu, känns så himla bra att det problemet är löst. 

Helgen som varit har jag spenderat i Boden hos Hanna och det har varit jätte bra och Boden Alive var helt okej förutom lördagen då allt blev så jävla fel, min kväll blev verkligen förstörd .. Aja, försöker glömma det där men det är så sjukt jobbigt :/

Ska gå och duscha nu sen ska jag ta en promenix till affären och köpa glass! Hare så brao, pöss :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0