Onsdag 24/6

Hola! :]
Den här dagen har gått alldeles för fort känner jag, har varit och jobbat sen när jag slutade for jag, min chef och två till från jobbet och fikade i kyrkbyn sen har jag hängt på arons med Sanna och schtekt ;) Har precis slängt i mig maten och ska snart börja cykla mot ormberget där vi har träning. Det blir förmodligen fys och kondition som vi alltid kör på ormis.

Aja, har inte tid att sitta här just nu, men vi hörs!  

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Godkväll!
Kom precis ut ur duschen så nu sitter jag och käkar kvällsfika. Kom hem från träningen för ett tag sen och jag är helt slut i kroppen, intervallerna i ormbergsbacken tog död på mig, men det är bra för det ska ju kännas ;) Ska gå och fixa lite i köket nu sen blir det sängen.

God natt & sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0