Söndag 14/6

Hellu!
Vart fan är sommaren? Blir sjukt less när det aldrig är soligt ute. Aja, pappa och Erica drar till Nyköping imorgon och jag är sjukt avis, fan vad underbart och få fara härifrån ett tag. Är så jävla less på den här stan men jag drar dit 8 Juli så har ju någonting att se framemot iallafall :) Den här helgen har varit riktigt lugn för mig. Var på fest hos Mia där alla studenter var i fredags och det var trevligt och igår for jag, sis och Elin till Gutte där det var fest men jag var nykter. Orkar inte dricka just nu, ska spara mig till Boden Alive istället ;) Jag sitter och käkar frulle just nu och Danne kommer hit snart och säger hej då, kommer bli jävligt tomt när han flyttar hem till Stockholm, kommer sakna han sjukt mycket :/ Men men..
Blir riktigt lugnt ikväll, tänkte fara och träna på helex sen ska jag bara mysa i soffan :)

Saknar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0