Tisdag 16/6

Den här dagen har varit sjukt lång, började dagen med jobb sen for jag och mamma till Piteå till en läkare som har kollat upp varför jag är så trött, hängig osv och nu har jag äntligen fått svar på det, jag har brist på B-vitamin och Zink. Alltså levern tar inte upp näringen när jag äter, det är därför jag ständigt är trött och det är så sjukt skönt att jag äntligen har fått veta vad det är så nu har jag köpt massa mediciner för 515 spänn men det är det värt eftersom jag kommer bli mycket piggare och få mer energi osv. Har inte hunnit med så mycket mer idag, kom hem för ett tag sen så har precis duschat, tänkte lägga mig på ett tag för jag är så jävla trött och jag ska upp och jobba imorgon som vanligt så måste vara utvilad.

Ska se tv nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0