Tisdag 30/6

Kom hem från jobbet för ett tag sen så nu håller jag på och tvättar för fullt. Senare ska jag till Erica Wårell och käka middag med min kära syster, det blir mycket trevligt :) Ska bli kul och se hur hon och Safett bor. Blir väldigt lugnt idag, tänkte ha en vilodag från träning för imorgon har vi träning med laget på ormberget.

Jag längtar så sjukt mycket till nästa onsdag, då far jag till mina älskade syskon + syskonbarn i Nyköping, ska bli underbart och få komma bort från den här stan ett tag och bara umgås med dom nära och kära. Sen fyller jag ju år på tisdagen så har rätt mycket att se framemot :)

Ska springer ner i tvättis nu men vi hörs, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0