Torsdag 4/6

Imorgon är det helg och det ska bli så otroligt jävla skönt. Har inte gjort nå roligt den här veckan förutom att träna, har bara jobbat, ätit, tränat och sovit. Har inte hunnit och orkat umgås med någon efter allt jobbande men ska återhämta mig så mycket som möjligt ihelgen. Hade velat vara med Mia och gänget och grilla hos Aili ikväll men jag är så jävla trött så jag orkar inte och sen ska jag skypa med Carin så det blir lite svårt men det blir häng imorgon och på lördag blir det Boden för hela slanten, blir förfest hos Lasse sen bär det av på farmen, ska bli grymt kul så det ser jag framemot ;) 

Ska gå och göra lite nytta nu så bye! :]
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0