Äntligen helg!

Åh, fyfan vad skönt med helg. Efter jobbet gick jag på willys och handlade lite mat sen tog jag bussen hem, duschade sen kom hanna och vi började laga middag, det blev lax med klyftpotatis + tzatsiki sås, det var sjukt gott. :) Efter maten fixade jag mig och sen tog vi bussen in till stan, mötte upp min kära syster, frida, gutte och guttes kompis på pontus sen blev det plannja, jag och hanna såg aldrig klart matchen för då hade vi aldrig hunnit gå och köpa snarra på hemmakväll så vi missa dom sista fem minuterna och det var då det var mest spännande såklart, plannja förlorade med 1 ynka poäng mot uppsala så det sög ju. Nu sitter jag hemma i läggan och myser, har tänt ljus och käkar godis. Jag har lite ändrade planer inför morgondagen, det blir boden imorgonkväll, ska till gutte på fest med min syster och hanna ska också med, så det blir niiiice! sover över hos hanna så behöver inte fixa skjuts hem eller så, sjukt skönt och slippa tänka på det men kul ska jag då fanimej ha.

Orkar inte blogga mer, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men olikt att du är i boden på lördagar o super!

2009-03-14 @ 12:09:35
URL: http://sberget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0