Helg! :)

Så sjukt skönt med helg, det blev dock bara 2 dagars jobb för mig eftersom jag var sjuk tisdag, onsdag och torsdag. Känner mig mycket piggare nu så det är skönt, hoppas jag blir helt frisk till veckan för då ska jag börja träna på helex :) Idag har jag hunnit med en hel del, jobbade till halv 2, tog en runda på stan, köpte en ny parfym för min lacoste och alla andra är typ slut, det blev bruno banani, jag älskar den, det är helt sjukt ;) jaja, sen for jag hem, mötte upp simon vid coop, handlade sen gick vi till mig och började göra tacos, danne kom just innan 7 och då började vi käka, enormt gott var det. Efter 8 kom hanna och company och hämtade mig, simon och danyboy drog på någon fest, dom skulle på cleo men jag drog med hanna och gänget till thomas och spelade alias, det var trevligt sen drog jag vidare på roya med mia, bella, sara ef och emil, drack the och chillade. Ska lägga mig snart, sitter och käkar chirre och dricker cola för tillfället, fett gott. Imorgon blir det häng med brudarna, kanske ska och kolla fotboll på tunavallen eller så blir det fika på storheden på dagen och sen på kvällen blir det kafelino, så det blir nice! :D Söndag blir det bara chillhäng, kanske tar mig en promenad eller så, vi får la se.

Hoppas ni får en trevlig helg, för det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0