Lördag 21/3

Hellu! :) Idag har jag inte gjort ett skit, vaknade vid ett och har bara suttit vid datorn, legat i sängen och myst med mina kissar och sovit. Ikväll hade jag tänkt vara med mjölkuddsbrudarna, festa på mjölkis sen kafelino men jag är så jävla hängig så jag orkar verkligen inte fara någonstans så jag ska bara vara hemma, fenny kommer hit, vi ska gå och köpa nå gött och bara mysa och kolla tv. Känner att jag måste vila upp mig nu för vi har så otroligt mycket på jobbet den här veckan så jag kan verkligen inte vara sjuk. Hoppas jag får provsvaren från vårdcentralen snart så jag kan få veta om jag har nå skit i kroppen eller har brist på nå, är grymt less på att ligga hemma och inte orkar umgås med vännerna osv.
Aja, det blir nog bra i slutändan :) orkar inte skriva nåmer, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0