Måndag 16/3

Måndag, det innebär att det är en ny vecka med nya möjligheter. Varför går tiden så jävla fort? jag hinner inte med, har mycket planerat som jag ska hinna med men hinner fan inte ens göra hälften. Aja, idag har jag inte gjort någonting, jobbade till 2 sen for jag hem och tänkte ta en powernap men somnade och sov nästan 3 timmar, är så sjukt trött. Sen kom min kära mor och meg och hälsa på, vi fikade osv, det var trevligt. Sen for dom hem och jag har betalat massa räkningar och diskat. Börjar inte förrän kl 10 imorgon, ska vara på vårdcentralen och ta blodprover halv 9, så det blir en ganska kort dag för mig men det blir skönt, sen ska jag och pappa på storheden och handla och sen far jag till till han och käkar :) nåja, ska gå och lägga mig nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Handla med pappa lasse, härligt :) Hälsa till honom när du träffar på han! / Grannen Stefan (ej galna kärringen)

2009-03-17 @ 15:55:16
URL: http://stefanlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0