Måndag 23/3

Gokväll! Kom hem från kvantum för ett litet tag sen, var och handlade med mia och sandra och innan det var det häng hos mia med bells :D dom drar till spanien imorgon med fotbolls och jag är grymt avis, fyfan alltså. Jag vill också fara till värmen, det har varit svin kallt idag så jag hade inte tackat nej till och få fara utomlands, vintern suuuuger! Dom senaste dagarna har det varit riktigt vår väder men idag så började det snöa helt plötsligt, fett less!!! Imorgon ska jag jobba sen blir det gymma, får se vad jag hittar på senare! :D ska se spårlöst nu, ciaao! 

  
 

Kommentarer
Postat av: Sändrä

hejhej , vad har du för dig en dag som denna då ?

2009-03-24 @ 14:54:23
URL: http://sandrabergviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0