Onsdag 11/3

Kom precis hem från jobbet, har jobbat från 10-19 idag så är ganska trött nu. Ska berätta lite om gårdagen :) Jobbade till halv 2 sen slutade jag, for med mami till on off och hämta min nya tv sen for vi hem till mig och lämnade den och sen fick jag stressa till jobbet, vi gick och käka på waldorf sen blev det bio, män som hatar kvinnor, den var rätt bra så den rekomenderar jag att ni ska se. Tog bussen hem efter filmen, var fett trött men piggnade till när jag kom hem och sen efter 11 kom daniel så jag var social med han ett tag sen blev det sängen, somnade typ halv 2 men hade sovmorgon till 10 så det var skönt men var ändå tvungen att kliva upp halv 8 för att jag skulle till vårdcentralen kvart i 9, skulle ta prover men det blir på tisdag istället.

Ska kolla hockeyn nu, Frölunda - Luleå, Luleå ligger dock under med 3-0 i första perioden så det ser inte så ljust ut! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0