Söndag 15/3

Gårdagen var super, var hos hanna och fixade mig sen drog vi till gutte där det var massa trevligt folk :) vid 12 drog vi in på ice och där var det också rätt kul, har endel minnesluckor för jag och hanabanana fick i oss lite för mycket alkohol, haha. Vi hade sjukt roligt iallafall och det är ju huvudsaken ;) Är rätt trött nu, har inte sovit så mycket i natt så det blir en tidig kväll för mig. Kom hem från Boden för 1 timme sen typ, danne och simon kom och hämtade mig på loet så jag slapp ta en buss, väldigt snällt av dom. 

Imorgon är det måndag och då blir det jobb som vanligt, när jag har slutat ska jag gå förbi helex och fixa med mitt träningskort så jag kan börja träna där igen. Fyfan vad skönt det ska bli och få komma igång igen, vill bara komma i form och börja må sådär bra som jag gör när jag tränar.  

Ska dra nu, men ha en mysig söndagkväll :) pöss!


jag, summer 07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0