Tisdag 10/3

tjenis! har äntligen fått internet till min lägenhet, fett nöjd tjej! ;D sitter och chillar just nu och lyssnar på skaburbian, mamma kommer och hämtar mig snart, då ska vi på on off och hämta ut en ny platt tv, min samsung var lite knas så får en ny och sen när jag kommer hem måste jag fixa mig sen ska jag till jobbet och möta upp min chef, ylva och ann-louise, vi ska på waldorf och käka sen ska vi på bio, vi ska se "män som hatar kvinnor". Har bara fått höra positivt om den så hoppas den är bra :) Efter bion ska jag hem och bara ta det lugnt och mysa med mina kissar, ska lägga mig tidigt för jag har blivit förkyld och känner mig fortfarande hängig. Aja, ha en trevlig kväll! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0