Tisdag 31/3

Hola! Har precis sett klart "Den rätte för Rosing" och Hugo vann Lindas hjärta, det förvånar mig inte eftersom det har varit någonting mellan dom hela programmet typ. Jag är dock sjukt trött efter denna dag, har varit hängig/trött hela dagen :/
Idag har jag jobbat, jobbade över ett tag eftersom vi hade så mycket och göra sen gick jag och Ida på stan ett tag sen kom sis och då gick vi på sun tan och solade, alltid lika skönt men vill ha sommar nu så man kan ligga ute och sola istället för att gå och fixa en fejkbränna. Jag och Erica lagade tacos till middag och det var gött :) ikväll har vi legat i soffan och chillat och käkat lite snarra. Ska gå och packa väskan snart sen blir det sängen! Ska upp tidigt imorgon och jobba, sen efter jobbet blir det helex, ska gymma lite sen hem och käka sen har jag basketträning. :) Full rulle imorgon helt enkelt!

Ska drao! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0