Tisdag 3/3

Tjabba, tjena, hallå! Kom precis hem till mamma, hon lagar käk och jag sitter här och chillar. På ett tag ska jag och tina dra in till stan, vi ska på plannja ;D Har jobbat idag som vanligt och det gick bra sen var jag och fikade på mat & prat med doris, mycket trevligt. Fyndade en klocka till köket och en sjal så jag är nöjd! Efter plannja ska jag hem och sova eftersom jag måste upp så förbannat tidigt :/ erica och elin ska till hertsön på någon fest ikväll så dom ska komma till mig och slagga, är grymt avis på alla som har lov och får sova ut. ;P 

Jag tänkte skriva en sumering om helgen som har varit! 

I fredags jobbade jag sen kom sanna, mia, bella och soffe till mig, vi lagade middag, det blev kycklingsallad med vitlöksbröd och det var grymt gott :) sen lyssnade vi på musik och förfestade lite smått sen efter 11 drog vi in till kafelino.
Det var fett lång kö så jag var nära på att dra men mia tvingade mig att stanna så vi kom in ganska fort ;) efter kafelino blev det efterfest hos thomas sen gick jag hem med simon typ 3, det var svin kallt, hade nylonstrumpor och pums men ska man vara fin så får man lida pin. 

I lördags gjorde jag inte så mycket, sanna kom förbi en sväng sen drog jag in till stan, skulle vara hundvakt ett tag åt oliver och vicke så jag gick ut med dom på isen sen drog jag hem, kollade melodifestivalen sen gick jag och la mig, var så jävla trött efter gårdagen för jag var uppe 23 timmar så det var inte så konstigt ;P 

På söndag jobbade jag från 14-18 sen gick jag och handla lite, mötte danne sen gick vi hem till mig och lagade middag! :) det blev lax, klyftpotatis och tsatsiki sås, det är så jävla gott men jag tyckte laxen smakade konstigt så åt inte så mycket av den.. 

Hade tänkt lägga upp lite bilder från helgen men har inge internet hos mig just nu så det får bli om några dagar när jag har fått det. Ska gå och käka nu, ha en mysig kväll :)
 

Jag & Tina, Luleåkalaset 08 ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0