Torsdag 12/3

Kom hem för ett tag sen, efter jobbet tog jag en runda på stan, hittade mig en axelremsväska, sockar, snoddar, klämmor och ljus. Det var ett tag sen jag shoppade faktist så det var kul och spendera lite pengar :) haha, får lönen imorgon så det blir niiiice. Äntligen torsdag, har endel saker att göra idag, ska börja städa läggan nu sen ska jag ta en prommis till coop och handla, måste fylla upp mitt tomma kylskåp. Ikväll blir det att se hockey, hoppas luleå är fett taggade, tror det kommer bli en riktigt grisig match faktist, det lär ju bli jävligt mycket slaggis efter gårdagens match iallafall. 

Imorgon ska jag jobba som vanligt, sen ska jag och hanna hem till mig och göra mysmiddag sen blir det plannja! 
Har planerat endel ihelgen, på lördag ska jag till skogen och jobba med min morbror sen på kvällen får jag se vad som händer, jobbet ska på all star så jag kanske far dit och umgås med dom eller så gör jag lite mys hemma och köper nå gott och ser schlager finalen. På söndag ska jag vara med Linn, var ett bra tag sen sist så vi har rätt mycket att snacka om ;) Min helg kommer bli riktigt lugn iallafall men det behöver jag, har jobbat rätt mycket i veckan och sovit alldeles för lite så det blir skönt och bara få vila upp kroppen.


syskonkärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0