Torsdag 19/3

Hellu! ;D nu är jag äntligen klar med storstädningen och tvättningen, skönt och ha fått det bortgjort. Har precis käkat middag och tänkte ta på mig lite varmare kläder och promenera in till stan och gå och sola sen köpa lite snarra på hemmakväll! Min syster kanske kommer och myser med mig ikväll om hon nu inte drar till boden ;) aja, imorgon blir det jobb, sen blir det stan med bella och mot kvällskvisten blir det middag med danyboy och simon sen ska jag iväg till stan och vara med hanna och gänget så har fullsmockat schema för morgondagen. På lördag har jag inte planerat in nå än, men det blir häng med brudarna iallafall! Ska gå och bädda rent i sängen nu innan jag ska börja promenixa mot stan.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0